ProsperCart Oy:n 10-vuotisjuhlien koulutusten materiaalit

08.10.2014

30.9.2014 vietettiin Tampereen UKK-instituutilla ProsperCart Oy:n 10-vuotisjuhlia ja samalla julkistettiin ProsperCart® -ohjelmiston 2.0 -versio. ProsperCart juhli merkkipaalujansa tekemällä sitä, mistä eniten tykkää: auttamalla asiakkaitansa menestymään vielä paremmin. Eli juhlat muodostuivat ProsperCartin ja sen yhteistyökumppaneiden pitämistä koulutuksista ja ajatuksia herättävistä puheenvuoroista. Lisäksi yhdessä puheenvuorossa Ville Turkkinen esittelee ProsperCart® 2.0 -version tuomia uudistuksia.

Tässä suurin osa koulutuspäivän presentaatioista ja materiaaleista.

ProsperCart® 2.0 -version julkistaminen, Ville Turkkinen, ProsperCart Oy

ProsperCart Oy:n myyntipäällikkö Ville Turkkinen kertoo verkkokauppaliiketoiminnan mobiilista tulevaisuudesta, kuinka verkkokauppiaan tulisi siihen valmistautua ja näyttää kuinka hyvät työkalut ProsperCart® 2.0 siihen tarjoaa.

Viiden sormen SEO - hakukoneoptimointikoulutus, Vesa Nippala, ProsperCart Oy

ProsperCartin toimitusjohtaja Vesa Nippala selittää miten hakukoneet toimivat ja kertoo käytännönläheisesti ja ytimekkäästi, että miten voit itse tehdä hakukoneoptimointia.

Viiden sormen SEO - hakukoneoptimoinnin muistilista johon Vesa myös viittaa koulutuksessaan.

Lue myös: Hakukoneoptimoinnin pikaopas

Verkkokaupan automatisointi, Jani Karhunen, Flashnode

Flashnoden Jani Karhunen kertoo verkkokaupan automatisoinnin mahdollisuuksista ja eduista.

Sähköpostimarkkinointi: "Meneekö viesti perille?", Olli Uuksulainen, Creamailer

Creamailerin toimitusjohtaja Olli Uuksulainen herättelee ajatuksia sähköpostimarkkinoinnista ja siitä miten sitä kannattaa tehdä.

Lue lisää Creamailerin sähköpostimarkkinointipalvelusta

Verkkokauppiaan näkökulma: Lumingerie.fi, Mikko Horneman

Mikko Horneman Lumingerie.fi -verkkokaupasta kertoo verkkokauppiaan näkökulmasta monia kiinnostavia pohdintoja. Hän aloittaa kertomalla miten he päätyivät valitsemaan juuri ProsperCart-verkkokauppaohjelmiston ja sen jälkeen hän kertoo monia käytännön vinkkejä siitä, miten he ovat kehittäneet verkkokauppaansa eteenpäin.

Proaktiivinen asiakaspalvelu, Immo Salonen, Giosg

Giosgin Immo Salonen kertoo mitä on proaktiivinen asiakaspalvelu ja miten sillä voidaan tuntuvasti kasvattaa verkkokaupan konvesiotasoa.

Lue lisää Giosg LIVE Chat -palvelusta.

Google AdWords -mainonta: Lisämyyntiä kannattavasti, Anton Luhtala, Digisome

Anton Luhtala Digisomelta piti mielenkiintoisen koulutuksen Google AdWords-mainonnasta ja siitä miten AdWords-mainonnalla voidaan tehdä lisämyyntiä kannattavasti.

Anton Luhtalan presentaatio Google AdWords -mainonnasta

Haluatko ulkoistaa Google AdWords-mainonnan ammattilaisten tekemäksi? ProsperCart toimii Digisomen jälleenmyyjänä ja saat ostettua Digisomen toteuttaman Google AdWords -mainonnan suoraan ProsperCartin kautta - mainonta tulee kätevästi samalla laskulla kuin ProsperCartin palvelut.

Digisomen Google Adwords -mainontapalvelun hinnasto ja palvelukuvaus

Maksutavat kansainvälisessä verkkokaupassa, Arto Paukku, Klarna

Arto Paukku Klarnalta antaa puheenvuorossaan hyvän kuvan siitä kuinka keskeistä oikeiden maksutapojen valinta on siinä vaiheessa kun verkkokauppa alkaa kansainvälistyä. Eri maissa suositaan aivan eri maksutapoja ja kauppiaan on erittäin tärkeää ottaa se huomioon.

Rahoitus tavaksi, Heidi Mäkinen, Jousto

Heidi Mäkinen Joustolta tuo puheenvuorossaan hyvin esille sen, kuinka tärkeää verkkokaupassa on olla maksutapoina mukana lasku ja osamaksu. Lisäksi Heidi kertoo yksityiskohtaisesti mitä asioita on syytä vertailla, kun valitsee rahoituskumppania lasku- ja osamaksu -maksutavoille. Heidin puheessa on monia hyviä pointteja, joita ei välttämättä muuten osaisi ottaa huomioon.

Lue lisää Joustosta

Lataa tästä Jouston esite - mitä etuja Joustossa on verkkokauppiaalle